FORTE PAKIET CZYSZCZĄCY DO DIESLA 2 PRODUKTY
W ofercie | |
Sklep nr 1 Praga Sklep nr 2 Mokotów Sklep nr 3 Bielany Sklep nr 4 Ursus Sklep nr 5 Wawer | |
Produkt znajduje się w ofercie tych sklepów, ale stany uzupełniane są co kilka dni więc mogą wystąpić chwilowe braki. Na pozostałe oddziały sprowadzany jest z w ciągu 2-3 dni. |
24-72h (dni robocze)
Kurier GLS: 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7: 0 zł
Pocztex punkt+Żabka: 14.95 zł
Kurier Pocztex: 16.95 zł
Kurier Inpost: 25.95 zł
Kurier GLS Pobranie: 23.95 zł
Kurier Inpost Pobranie : 34.95 zł
Kurier zagraniczny GLS: od 25.95 zł
Pakiet zawiera następujące produkty marki Forte:
1 x ADVANCED DIESEL FUEL CONDITIONER
1 x DPF CLEANER AND REGENERATOR
"FORTE ADVANCED DIESEL FUEL CONDITIONER"
Preparat rozwiąże twój problem z uruchomieniem Diesla. Użyj go, aby przeprowadzić czyszczenie układu paliwa, włącznie z wtryskiwaczami.
Usuń zanieczyszczenia z zaworu EGR, mechanizmu zmiennej geometrii VGT w turbosprężarce, kolektora ssącego z rowków i pierścieni uszczelniających cylindry.
Korzyści ze stosowania:
Czyszczenie całego układu paliwowego silnika diesla, m.in. zbiornika paliwa, pompy paliwowej z parafiny i wody oraz innych zanieczyszczeń. Czyszczenie wtryskiwaczy. Trwale smaruje wysokociśnieniowy system wtryskowy silników diesla. Minimalizuje gromadzenie się nagaru i laku, który tworzy się w rowkach i na pierścieniach tłokowych, na skutek występowania zanieczyszczeń w oleju silnikowym, powstających w wyniku przedmuchu gazów z miski olejowej. Podwyższa efektywność spalania i minimalizuje ilość zanieczyszczeń w układzie dolotowym, tworzących się w wyniku działania systemów EGR i przewietrzania skrzyni korbowej. Minimalizuje ilość sadzy, gromadzącej się w filtrach cząsteczek stałych, podnosząc efektywność spalania mieszanki. Minimalizuje korekcję czasu wtrysku wtryskiwaczy poprzez polepszenie składu mieszanki.
Zmniejsza proces utleniania się paliwa, a szczególnie w bio-paliwach i mieszankach z paliwem o normie EN 590, zapobiegając jednocześnie rozrostowi drobnoustrojów w zbiornikach paliwowych. Skutecznie usuwa parafinę z pompy i filtra paliwa. Zapobiega procesowi kłaczkowania paliwa i w jego wyniku zapychania się parafiną filtra paliwa.
Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner jest innowacyjnym, profesjonalnym i wysokiej jakości preparatem odpowiadającym normie paliwowej EN 590. Trudny rozruch silnika diesla wynika z różnych powodów. Np. jedną z przyczyn, które powodują, że diesel nie chce odpalić zimą jest parafina, która wytrąciła się w pompie i filtrze paliwa. Inną przyczyną mogą być zanieczyszczone wtryskiwacze powodujące problem z uruchomieniem diesla, które przez swoją nieefektywną pracę zmniejszają moc silnika. Nasz preparat kompleksowo oczyszcza wszystkie podzespoły silnika diesla. Spalając się w komorze nie pozostawia cząstek popiołu. Stosowany wg poniżej podanych wskazówek skutecznie usuwa wszelkie kłopoty z rozruchem diesla.
W procesie czyszczenia wszystkich rodzajów układów paliwowych silników diesla, włącznie z Common Rail, gdy Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner jest dodawany do oleju napędowego, mieszanina tych dwóch płynów stale odpowiada normie EN 590 i nie powoduje powiększania się zanieczyszczeń w filtrze cząsteczek stałych, na skutek bezpopiołowego spalania mieszanki.
Proces oczyszczania polepszy moc i efektywność pracy silnika, a przez to usunie wszelkie kłopoty i problemy z trudnym rozruchem diesla.
Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner przywróci właściwy wtrysk paliwa i pobór powietrza, optymalizując spalanie i skład gazów wydechowych, zapewniając silnikom pracę zgodną z właściwymi normami emisji spalin.
Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner jest kompatybilny ze wszystkimi rodzajami olei napędowych, włącznie z bio-paliwami, city-dieslem, paliwem bezsiarkowym i czystym olejem roślinnym.
Sposób stosowania:
+ Profilaktycznie (we własnym zakresie):
+ Jedną dawkę 400ml wlewa się do pełnego baku. Wystarczy raz na 15 tys. km.
"FORTE DPF CLEANER AND REGENERATOR"
Regeneracja i czyszczenie filtra cząstek stałych DPF/FAP, nigdy nie była tak łatwa jak z Forté DPF Cleaner and Regenerator. Skuteczna regeneracja i czyszczenie filtra cząstek stałych DPF/FAP.
Korzyści ze stosowania:
Obniża ilość sadzy w DPF, podwyższając liczbę cetanową, wpływa na lepsze spalanie paliwa,
Obniża temperaturę spalania sadzy zwiększając możliwość biernej regeneracji,
Poprawia oddzielanie wody w filtrze paliwa, podwyższając ochronę antykorozyjną elementów układu paliwowego,
Poprawia smarowanie elementów systemu paliwowego,
Przeznaczony do wszystkich rodzajów olei napędowych w tym bio-diesla do normy B30 włącznie,
Zmniejsza hałas podczas spalania mieszanki paliwowo powietrznej.
W warunkach częstej jazdy na krótkich dystansach lub z małą szybkością (miasto, korki ) będzie dochodziło do niskiego poziomu osadzania się sadzy w filtrze. W związku z tym zmniejszy się liczba rozpoczętych procesów regeneracji, a tym samym konieczność dodatkowych wtrysków paliwa, co spowoduje jego oszczędność.
Skąd biorą się problemy z filtrem cząstek stałych
Nowoczesne silniki wysokoprężne w celu zmniejszenia emisji sadzy i pyłów, są wyposażone w filtry cząstek stałych (DPF). Spaliny są oczyszczane w filtrze, co powoduje osadzanie się w nim sadzy, która w procesie regeneracji jest dalej spalana – potocznie mówi się wtedy, że przeprowadzane jest tzw. „wypalanie filtra cząstek stałych”. Pozostałości tego procesu w postaci CO2, mogą bezpiecznie opuścić układ wydechowy.
Do pełnego wypalenia sadzy w filtrze, wymagana jest temperatura nie mniejsza niż 550°C, co w pojazdach użytkowanych w normalnym cyklu szosowo-miejskim, jest rzadko spotykane.
Jeżeli filtr nie osiągnie takiej temperatury, regeneracja (oczyszczenie) z sadzy nie będzie w pełni przeprowadzona lub nie zostanie w ogóle zapoczątkowana, czego efektem końcowym jest zatkany filtr cząstek stałych. W większości pojazdów regeneracja filtra cząstek stałych może być przeprowadzona dzięki dodatkowej dawce paliwa dostarczanej po wtrysku zasadniczym, przez główne wtryskiwacze lub przez jeden dodatkowo zamontowany w systemie.
Ta dodatkowa porcja paliwa, spalając się w katalizatorze, zapewnia temperaturę 550°C, wymaganą do wypalenia sadzy w filtrze cząstek stałych. Żeby dodatkowe paliwo zostało zużyte do wypalenia sadzy niezbędny jest również tlen (O2). Jeżeli nie ma go w wystarczającej ilości, paliwo to wytworzy tylko i wyłącznie dodatkową ilość sadzy, która zatka filtr cząstek stałych DPF.
W silnikach, szczególnie częstej jazdy na krótkich dystansach lub z małą szybkością (miasto, korki), system usiłuje przeprowadzić jak najpełniejszą regenerację filtra. Oznacza to, że nawet sprawnie działający system regeneracji nie jest w stanie jej w pełni wykonać, z uwagi na nieodpowiednie dla tego procesu warunki jazdy. W konsekwencji ilość sadzy, gromadzącej się w filtrze, będzie wzrastać, czego z kolei efektem będzie szybsze osiągnięcie finalnego niechcianego rezultatu, jakim jest zapchany filtr cząstek stałych.
Niewłaściwy kształt strumienia wtryskiwanego paliwa spowodowany zanieczyszczonymi wtryskiwaczami oraz zakłócenia w przepływie powietrza przez brudny kolektor dolotowy i zawór EGR, powodują niepełne spalanie mieszanki, a w konsekwencji obniżenie temperatury spalania.
Skutkiem tego nie dochodzi do pełnej regeneracji filtra. Forte DPF Cleaner and Regenerator jest wielofunkcyjnym produktem naftowym, przeznaczonym do silników diesla, który skutecznie regeneruje filtry DPF/FAP i doprowadza do tego, że czyszczenie filtra cząstek stałych faktycznie przebiegło pomyślnie.
Dodaje się go w celu obniżenia temperatury spalania sadzy, aby umożliwić pełne wypalanie filtra cząstek stałych. Jest preparatem stworzonym na bazie nanotechnologii posiadającym miniaturowe molekuły ceru, które pokrywając w maksymalnym stopniu cząsteczki sadzy, powodują jej spalanie w niższych niż normalnie temperaturach.
Dzięki temu wypełnienie filtra sadzą jest minimalizowane. Specjalna domieszka podwyższa wartość cetanową paliwa od 2 do 4 punktów i w zależności, od jakości paliwa, do którego będzie dodany preparat poprawia spalanie, co podnosi temperaturę gazów wydechowych.
Forte DPF Cleaner and Regenerator zawiera substancje anty-korozyjne, chroniące elementy układu zasilania paliwa. Forte DPF Cleaner and Regenerator zawiera substancje oczyszczające układ zasilania paliwa. Forte DPF Cleaner and Regenerator zawiera substancje smarujące, podnoszące stopień nasmarowania elementów układu. wtryskowego.
Stosowanie:
+ Stosować Forte DPF Cleaner and Regenerator – 1 dawkę (400 ml) wlewając do baku max do 50 litrów paliwa (0,8 % pojemności) w celu polepszenia spalania paliwa, a w sytuacji jazdy na krótkich dystansach lub z małą szybkością, co 5 000 km, żeby wspomóc proces regeneracji filtra.
Parametry | |
Zastosowanie: | Diesel |
Działanie: | Czyszczące układ paliwowy |
Pojemność: | 100ml |
Producent: | FORTE |
Bądź pierwszy i dodaj opinię.
Wartościowe opinie nagradzamy bonem!