TEC2000 PŁUKANIE SILNIKA I WTRYSKÓW ZESTAW
W ofercie | |
Sklep nr 1 Praga Sklep nr 3 Bielany Sklep nr 5 Wawer | |
Produkt znajduje się w ofercie tych sklepów, ale stany uzupełniane są co kilka dni więc mogą wystąpić chwilowe braki. Na pozostałe oddziały sprowadzany jest z w ciągu 2-3 dni. |
24-48h (dni robocze)
Pocztex punkt+Żabka: 14.95 zł
Kurier GLS: 16.95 zł
InPost Paczkomaty 24/7: 16.95 zł
Kurier Pocztex: 16.95 zł
Kurier Inpost: 24.95 zł
Kurier GLS Pobranie: 23.95 zł
Kurier Inpost Pobranie : 34.95 zł
Kurier zagraniczny GLS: od 25.95 zł
Zestaw zawiera:
1x TEC-2000 Diesel Injector Cleaner
1x TEC-2000 Engine Flush
1x Filtr paliwa do węży 8 mm
1x Wąż o grubości 8 mm, i długości 2 m (ucięty pod skosem)
2x Łączniki plastikowe do węży o grubości 8 mm
2x Zaciski metalowe 8-16 mm
TEC2000 DIESEL INJECTOR CLEANER 375ML
Jak działa ?
Czyści wtryskiwacze oraz dysze wtryskiwaczy, przez co znacząco poprawia atomizację oraz strumień wtryskiwanego paliwa. Preparat poprawia spalanie paliwa oraz wymiernie zmniejsza ilość charakterystycznego czarnego dymu wydobywającego się z układu wydechowego. Testy przeprowadzone w środowisku laboratoryjnym przez niezależne biura certyfikacyjne, jednoznacznie wskazują, że zastosowanie TEC-2000 Diesel Injector Cleaner natychmiast redukuję emisję szkodliwych spalin o 60% oraz zwiększa moc o 10%. Zanotowano również zmniejszenie zużycia paliwa od 4% do 8% przy regularnym stosowaniu preparatu.
Co to jest ?
TEC-2000 Diesel Injector Cleaner jest wielofunkcyjnym preparatem czyszczącym wtryskiwacze, przeznaczonym dla silników diesla. Opracowana przez nas formuła preparatu jest testowana na całym Świecie od przeszło 10 lat i ciągle doskonalona. Zarówno składniki podstawowe jak i aktywne preparatu zostały zaprojektowane w Stanach Zjednoczonych. Finalny produkt, który przekazujemy klientom jest obecnie najlepszym tego rodzaju preparatem na Świecie.
Jak stosować ?
Najlepiej jest podawać bezpośrednio do listwy wtryskiwaczy. Można do tego użyć profesjonalnego dozownika Flo-Tec Injector Cleaner lub uniwersalnego aparatu oferowanego przez szereg firm na rynku. Procedura zajmuje ok 20 minut.
Podstawowa procedura polega na:
- Odłączeniu przewodów paliwowych zasilający i powrotnych od listwy.
- W miejsce fabrycznych przewodów wpinamy przewody serwisowe Flo-Tec a ich wolne końce umieszczamy w puszcze z preparatem TEC-2000 Dieles Injection Cleaner.
- Włączyć silnik, od tej chwili silnik pracuje na TEC-2000 DIC, jedna puszka tj. 375 ml wystarcza na ok 20 minut pracy.
- W momencie gdy puszka jest już pusta należy wyłączyć silnik.
- Odpiąć przewody serwisowe.
- Wpiąć przewody fabryczne.
Czyszczenie jest zakończone, jednak w wypadku gdy efekt jest częściowy lub wtryskiwacze były szczególnie mocno zanieczyszczone zaleca się powtórzenie całej operacji.
Alternatywnie preparat może być podany poprzez napełnienie zbiornika filtra paliwa w pojazdach, w których jest to uzasadnione przez łatwy dostęp do filtra.
Po wykonaniu powyższych czynności należy uruchomić silnik na biegu jałowym na ok 20 minut.
Ostatnie z rozwiązań, jeśli żaden z powyższych wariantów jest niemożliwy do zastosowania. Należy włożyć koniec rury ssącej z pompy paliwowej pojazdu do puszki TEC-2000 Diesel Injector Cleaner, jednocześnie rura „powrót do zbiornika” również powinna być włożona do puszki. Silnik powinien pracować tak długo aż zawartość puszki zostanie prawie opróżniona. Chcąc uzyskać lepsze efekty w silnikach o dużych przebiegach, zalecamy przedłużyć procedurę o kolejne 20 minut, wykorzystując dodatkową puszkę 375 ml TEC-2000 Diesel Injection Cleaner.
TEC2000 ENGINE FLUSH 375ML
Uznawany za jeden z najbardziej skutecznych preparatów do czyszczenia wnętrza silnika. Jest bardzo łatwy w użyciu w dowolnych warunkach. Jego formuła jest obecna na światowym rynku od ponad 20 lat i cieszy się doskonałą opinią wśród klientów profesjonalnie zajmujących się rynkiem motoryzacyjnym.
Unikalna kombinacja bardzo skutecznych detergentów wraz z bardzo efektywnym smarowaniem pozwala na stosowanie preparatu we wszystkich silnikach spalinowych (benzynowych, diesla oraz zasilanych gazem). Operacja jest całkowicie bezpieczna dla silnika.
Engine Flush jest jednym z pierwszych i nielicznych preparatów w którym zrezygnowano z Chlorowanych Węglowodorów – co oznacza brak szkodliwych oparów podczas pracy preparatu i czystsze środowisko.
Jak działa ?
Płukanie silnika usuwa osad, nagar, sadzę i inne zanieczyszczenia ze skrzyni korbowej. Dzięki temu, że dociera do rowków pierścieniowych tłoków i pierścieni tłokowych usuwa z nich nagar i sadzę przez co pozwala im ponownie pracować wydajnie. Czyste pierścienie, to z kolei wyższa kompresja. Poprawia szczelność pierścieni tłokowych i drastyczne zmniejsza zużycia oleju.
Czyści ale również eliminuje hałas z hydraulicznych popychaczy zaworów, poprawia sprawność silnika, a także pomaga utrzymać czystość i sprawność nowego oleju silnikowego na dłużej. Dzieję się tak, gdyż TEC pozwala pozbyć się z układu całego przepracowanego oleju, dzięki czemu nowy olej nie miesza się ze starymi zanieczyszczeniami. Czarny osad można wyeliminować na trwałe przy regularnym stosowaniu preparatu. Daje trwały efekt, jednak zaleca się, aby stosować go regularnie – co najmniej raz w roku – zapewni to utrzymanie silnika samochodu w fabrycznej czystości i poprawi jego wydajność.
Jak stosować ?
- TEC-2000 Engine Flush należy stosować podczas standardowej wymiany oleju.
- Należy dodać preparat do silnika, jeszcze do starego oleju.
- Silnik powinien osiągnąć normalną temperaturę pracy.
- Po dodaniu preparatu, silnik powinien pracować na biegu jałowym przez ok 10-15 minut (auto powinno znajdować się w wentylowanym pomieszczeniu lub na zewnątrz aby uniknąć zatrucia spalinami).
- Spuścić stary olej, założyć nowy filtr i uzupełnić stan nowym olejem.
- W wypadku gdy silniku pojawiły się problemy takie jak: lepkie pierścienie, nierówna kompresja, zwiększone zużycie oleju lub czarny dym, praca z preparatem powinna trwać ok 25-30 min zanim olej zostanie wymieniony.
- Dawkowanie: Jedna puszka 375 ml preparatu wystarcza na każde 4-5 litrów oleju.
Kiedy zastosować płukanie silnika ?
Płukankę do silnika zaleca się stosować gdy:
- silnik spala olej
- pojazd wydmuchuje ciemny lub niebieski dym
- Jeśli silnik spala olej i efektem tego jest ciemny lub niebieski dym to znaczy że pierścienie mają opór w pracy i nie dotykają ścian cylindra w efekcie przepuszczają olej do komory spalania.
- olej wylatuje przez odmę
- niska kompresja
Jeśli silnik ma problemu z rozruchem, może to oznaczać że pierścienie uległy zapieczeniu przez nagar i zatrzymały się w rowkach pierścieniowych. Podczas pracy silnika ciśnienie w komorze spalania przedostaje się do dolnej części tłoka obniża kompresję w komorze spalania i wydmuchuje olej. Istnieje też możliwość że pierścienie uległy mechanicznemu uszkodzeniu, zdarza się to 1 na 10 przypadków.
- słychać popychacze zaworowe
- olej był wymieniony dłużej niż 15tys. km.
- olej jest starszy niż 12 miesięcy
- auto jeździło większości po mieście
- kupiłeś auto lub silnik i nie znasz jego historii
Parametry | |
Zastosowanie: | Diesel |
Działanie: | Czyszczące układ paliwowy |
Pojemność: | 375ml |
Producent: | TEC2000 |
Bądź pierwszy i dodaj opinię.
Wartościowe opinie nagradzamy bonem!