MOTUL 300V POWER RACING 5W30
W ofercie | |
Sklep nr 1 Praga Sklep nr 2 Mokotów | |
Produkt znajduje się w ofercie tych sklepów, ale stany uzupełniane są co kilka dni więc mogą wystąpić chwilowe braki. Na pozostałe oddziały sprowadzany jest z w ciągu 2-3 dni. |
24-72h (dni robocze)
Pocztex punkt+Żabka: 14.95 zł
Kurier GLS: 16.95 zł
InPost Paczkomaty 24/7: 16.95 zł
Kurier Pocztex: 16.95 zł
Kurier Inpost: 25.95 zł
Kurier GLS Pobranie: 23.95 zł
Kurier Inpost Pobranie : 34.95 zł
Kurier zagraniczny GLS: od 21.95 zł
W 100% syntetyczny, estrowy olej silnikowy, do silników wolnossących i turbodoładowanych samochodów sportowych. Do profesjonalnych zastosowań w sporcie samochodowym i tuningu. Do zastosowań wymagających maksymalnej mocy wyjściowej i szybkich reakcji silnika i łatwego uzyskiwania wysokich obrotów. Doskonały do zastosowań w sesjach kwalifikacyjnych, wyścigach dragsterów, wyścigów torowych, wyścigów górskich. Do silników benzynowych i Diesla, do każdego rodzaju paliwa, do silników wolnossących i turbodoładowanych.
Technologia Ester Core® Podwójnych Estrów: Maksymalna odporność filmu olejowego, polaryzacja, odporność na bardzo wysokie temperatury. Modyfikatory Tarcia: maksymalna moc wyjściowa, zmniejszenie temperatury pracy. Maksymalna odporność na ścieranie. Doskonała czystość silnika. Niska klasa lepkości pozwala na lepszą płynność oleju w silniku, szybsze osiągnięcie właściwego ciśnienia oleju.
Parametry | |
Rodzaj napędu: | benzyna |
Typ oleju: | syntetyczny |
Lepkość: | 5W30 |
Pojemność: | 2L |
Opakowanie: | Puszka 2L |
Producent: | MOTUL |
2017-06-23 17:03
Trudno wydać miarodajną opinię o oleju bez specjalistycznych badań laboratoryjnych (zarówno przepracowanego oleju jak i samego silnika), jednak oceniam produkt jako spełniający moje wymagania. Wymieniany co ok 8-10 tysięcy pomimo zmiany barwy na ciemniejsza nie zdradza oznak rozwodnienia lub nadmiernej gęstości. Silnik pracuje cicho, brak problemów z ciśnienie (zachowane parametry), zużycie umiarkowane (pomimo tendencji do spalania oleju przez typ posiadanego przeze mnie silnika). Producent deklaruje dość wysoką temperaturę zapłonu na poziomie 232 °C co gwarantuje zachowanie właściwości nawet przy dużym obciążeniu. Polecam!