RAVENOL DXG SAE 5W30 USVO
Niedostępny | |
Produkt na zamówienie, sprowadzany jest do wybranego sklepu w ciągu Niedostępny. W przypadku braku towaru u naszego dostawcy termin może się wydłużyć. |
Niedostępny (dni robocze)
Pocztex punkt+Żabka: 14.95 zł
Kurier GLS: 16.95 zł
Kurier Pocztex: 16.95 zł
InPost Paczkomaty 24/7: 18.95 zł
Kurier Inpost: 25.95 zł
Kurier GLS Pobranie: 23.95 zł
Kurier Inpost Pobranie : 34.95 zł
Kurier zagraniczny GLS: od 29.95 zł
Oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Do opracowania RAVENOL DXG SAE 5W-30 wykorzystano sprawdzoną formułę trójatomowego molibdenu, wolframu i OFM (organiczne modyfikatory tarcia). W tej formulacji zastosowano wysoce polarny olej bazowy grupy V, który ma dobrą kompatybilność z olejem bazowym PAO. Zmniejsza opory pracy, zużycie mechaniczne i zużycie paliwa. Zapewnia bezpieczny klin smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika. Chroni przed korozją i stratami oleju poprzez utlenianie lub koksowanie. Pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Dzięki swojej formulacji minimalizuje prawdopodobieństwo wystąpienia przedwczesnego zapłonu paliwa (LSPI).
Stosowany jako lekkobieżny olej klasy premium w nowoczesnych silnikach benzynowych. Zatwierdzony przez Opel/General Motors jako spełniający najnowszą normę GM dexos1 w każdych warunkach eksploatacji. Może być również stosowany do podanych specyfikacji Ford, Chrysler i Honda.
Właściwości:
- Nowa formuła posiadająca aprobatę GM dexos1 Gen 2
- Specjalna formuła dodatku molibdenu i wolframu do wygładzania współpracujących powierzchni silnika
- Zapobiega wystąpieniu przedwczesnego zapłonu paliwa (LSPI)
- Oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu
- Brak osadów związanych z olejem w komorach spalania, w strefie pierścienia tłokowego i na zaworach
- Najnowszej technologii Low SAPS = niski popiół siarczanowany, fosfor i siarka
- Bardzo stabilne zachowanie lepkości i doskonała stabilność na ścinanie i doskonała odporność na ścinanie
- Bardzo dobre właściwości podczas rozruchu zimnego silnika
- Bezpieczny film smarny nawet przy wysokich temperaturach
- Bardzo dobre cechy myjące i dyspersyjne oraz ochrona przed spienianiem
- Wyjątkowa ochrona przez zużywaniem się silnika i korozją
- Wydłużona żywotność dzięki wysokiej stabilności oksydacyjnej
- Może być stosowany w silnikach samochodów wyposażonych w katalizator
Specyfikacja:
API SN Plus,
API SN (RC),
LSAC GF-5,
License:
API SN Plus,
API SN Resource Conserving,
ILSAC GF-5
Aprobaty:
GM dexos1™ Gen 2 (License No. D10709HK081),
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm:
Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C929-A, Chrysler MS-6395, Honda/Acura HTO-06, Fiat 9.55535-CR1
Parametry | |
Rodzaj napędu: | benzyna |
Typ oleju: | syntetyczny |
Lepkość: | 5W30 |
Pojemność: | 5L |
Opakowanie: | Bańka 5L |
Klasyfikacja jakościowa: | SN |
Producent: | RAVENOL |
Bądź pierwszy i dodaj opinię.
Wartościowe opinie nagradzamy bonem!