RAVENOL FES SAE 0W30 USVO
Na zamówienie | |
Produkt na zamówienie, sprowadzany jest do wybranego sklepu w ciągu 3-7 dni. W przypadku braku towaru u naszego dostawcy termin może się wydłużyć. |
3-7 dni (dni robocze)
Pocztex punkt+Żabka: 14.95 zł
Kurier GLS: 16.95 zł
Kurier Pocztex: 16.95 zł
InPost Paczkomaty 24/7: 18.95 zł
Kurier Inpost: 25.95 zł
Kurier GLS Pobranie: 23.95 zł
Kurier Inpost Pobranie : 34.95 zł
Kurier zagraniczny GLS: od 29.95 zł
Oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jest oparty na dodatkach o obniżonej zawartości popiołu o doskonałej charakterystyce rozruchowej, niskim zużyciu oleju i mniejszej emisji zanieczyszczeń. Olej ten zwiększy żywotność filtra DPF i TWC. HTHS> 2,9 mPa.s. Opracowany dla oszczędności paliwa, szczególnie w najnowszych silnikach benzynowych i wysokoprężnych BMW, PSA, FIAT, IVECO i Jaguar Land Rover. Zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz chroni przed korozją i utratą oleju poprzez utlenianie lub koksowanie. Zapewnia też doskonałe właściwości podczas rozruchu silnika na zimno. Pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta.
Nowa technologia RAVENOL USVO® to unikatowa formulacja olejów bazowych i dodatków, dzięki którym osiągnięto wyjątkowe właściwości olejów silnikowych wyróżniających się nieosiągalną wcześniej wysoką stabilnością w wysokich temperaturach, jeszcze lepszymi właściwościami w niskich temperaturach oraz ekstremalnie odpornymi na ścinanie.
Przewaga technologii USVO została osiągnięta poprzez zastosowanie w pełni syntetycznych olejów bazowych PAO bez stosowania modyfikatorów poprawiających indeks lepkości VI lub w połączeniu z użyciem wysokiej jakości ekstremalnie odpornych na ścinanie polimerów.
FAKTY USVO :
- Znakomita ochrona silnika w pełnym zakresie pracy;
- Niższa wartość tarcia (Fuel Economy około 1%);
- Niższa wartość odparowalności Noack = niższe koszty, ponieważ dolewki oleju nie będą już wymagane lub będą znacznie mniejsze;
- Większa trwałość oleju silnikowego RAVENOL USVO® (mniejsze ulatnianie);
- Potwierdzony badaniami lepszy efekt oczyszczający;
- Ekstremalnie wysoka odporność na ścinanie, lepkość pozostaje stabilna w najtrudniejszych warunkach;
- Znaczne zmniejszenie ilości zanieczyszczeń (nagarów i osadów) powstających ze zużytych modyfikatorów lepkości;
- Lepsza pompowalność w niskich temperaturach = szybsze doprowadzanie oleju do smarowanych części nawet w bardzo niskich temperaturach, a co za tym idzie, lepsza ochrona silnika;
- Stabilne parametry między zalecanymi wymianami.
WŁAŚCIWOŚCI:
- Zmniejsza zużycie paliwa pod pełnym i częściowym obciążeniem
- Doskonała ochrona przed nadmiernym zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości zapewniają trwałość silnika podczas jazdy z dużą prędkością.
- Doskonały rozruch zimnego silnika, także w niskich temperaturach poniżej -25 ° C .
- Pozostawia wydajny film smarujący nawet w wysokich temperaturach roboczych.
- Wykazuje niewielką tendencję do parowania, co zmniejsza zużycie oleju.
- Redukuje powstawanie nagaru w komorach spalania, strefie pierścieni tłokowych i przy zaworach.
- Obojętny w stosunku do materiałów uszczelniających.
- Wydłużenie okresów pomiędzy wymianami oleju przyczynia się do ochrony zasobów naturalnych.
SPECYFIKACJA I APROBATY:
- ACEA C2
- BMW Longlife-12FE
- PSA B71 2290,
- PSA B71 2312,
- Jaguar Land Rover STJLR.03.5007,
- IVECO 18-1811 CLASSE SC1 LV,
- FIAT 9.55535-DS1/GS1
Parametry | |
Rodzaj napędu: | diesel |
Typ oleju: | syntetyczny |
Lepkość: | 0W30 |
Pojemność: | 5L |
Opakowanie: | Bańka 5L |
Specyfikacja producenta: | BMW LL-12 FE / Fiat 9.55535-DS1 / Fiat 9.55535-GS1 / PSA B71 2290 / PSA B71 2312 |
Klasyfikacja jakościowa: | C2 |
Producent: | RAVENOL |
2024-03-24 11:28
Po raz kolejny kupiłem olej Ravenol w Petrostar. Spełnia normę psa 2312 dla silników koncernu psa (citroen / peugeot / ds). Olej oryginalny. Jest filmik na YT jak ktoś zdejmuje pokrywę zaworów silnika w aucie które jeździło na tym oleju i wyraża swoje zaskoczenie bo po raz pierwszy w swojej karierze mechanika samochodowego widzi tak czysty silnik. Olej jest tani, w zasadzie to chyba najdroższy z olejów które sprawdziałem, ale po sprawdzeniu kart charakterystyki (sekcja 3) kilku olejów spełniających normy do mojego auta (DS7) skład chemiczny tego oleju w największym stopniu jest oparty o syntetyczne poli(alfa)oleiny.
2019-11-12 06:42
Wymieniłem olej fabryczny Hondy na RAVENOL kupiony w promocji. Olej dwa razy tańszy i moim zdaniem lepszy co wynika z parametrów karty technicznej. Nie zauważyłem różnicy w zużyciu paliwa, za to silnik pracuje zdecydowanie ciszej. Jestem bardzo zadowolony z zakupu.
Baza olejowa PAO/ESTER - dlaczego jest najkorzystniejsza dla silnika?
Jak obniżyć koszty eksploatacji pojazdu???
Jak często wymieniać olej?
Kompedium wiedzy o olejach - prosto i na temat!
1x TEC2000 DIESEL SYSTEM CLEANER 375ML TEC2000 DIESEL