RAVENOL RUP RACING ULTRA PERFORMANCE 5W40 USVO
Niedostępny | |
Produkt chwilowo niedostępny. Kliknij w przycisk pod ceną i pozostaw nam swoje dane, a poinformujemy Cię niezwłocznie o przewidywanym terminie dostawy. |
Niedostępny (dni robocze)
Pocztex punkt+Żabka: 14.95 zł
Kurier GLS: 16.95 zł
Kurier Pocztex: 16.95 zł
InPost Paczkomaty 24/7: 18.95 zł
Kurier Inpost: 25.95 zł
Kurier GLS Pobranie: 23.95 zł
Kurier Inpost Pobranie : 34.95 zł
Kurier zagraniczny GLS: od 29.95 zł
Jest to innowacyjny, w pełni syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy wykonany w technologii USVO® na bazie PAO (polialfaolefiny). Przeznaczony jest głównie do stosowania w silnikach benzynowych w wyścigach samochodowych, gwarantując bezpieczeństwo nawet przy najbardziej ekstremalnych obciążeniach. Technologia USVO® oferuje wysoką wydajność, lepszą ochronę silnika, mniejsze zużycie paliwa i optymalną czystość silnika dla Twojego pojazdu. Ze względu na specjalną mieszaninę wysoko polarnych olejów bazowych grupy V z dużą ilością baz PAO o różnych lepkościach można było zrezygnować z dodatków polepszających indeks lepkości VI. Wysoka wartość HTHS i wysoki wskaźnik lepkości oraz wynikająca z tego znakomita odporność na ścinanie, a także specjalne dodatki uszlachetniające w postaci molibdenu i wolframu sprawiają, że nadaje się doskonale do ekstremalnie sportowego stylu jazdy. Pozytywne właściwości molibdenu i wolframu pozwalają na uzyskanie wyjątkowo gładkiej struktury powierzchni w silniku, przyczyniając się tym samym do zmniejszenia tarcia i zużycia oraz wyraźnej poprawy sprawności mechanicznej. Dzięki unikalnej formulacji, olej zapewnia bezpieczną warstwę smarną przy bardzo wysokich temperaturach roboczych, brak pienienia oraz znakomitą ochronę przeciwkorozyjną (odporność na utlenianie).
Nowa technologia RAVENOL USVO® to unikatowa formulacja olejów bazowych i dodatków, dzięki którym osiągnięto wyjątkowe właściwości olejów silnikowych wyróżniających się nieosiągalną wcześniej wysoką stabilnością w wysokich temperaturach, jeszcze lepszymi właściwościami w niskich temperaturach oraz ekstremalnie odpornymi na ścinanie.
Przewaga technologii USVO została osiągnięta poprzez zastosowanie w pełni syntetycznych olejów bazowych PAO bez stosowania modyfikatorów poprawiających indeks lepkości VI lub w połączeniu z użyciem wysokiej jakości ekstremalnie odpornych na ścinanie polimerów.
Fakty USVO :
- Znakomita ochrona silnika w pełnym zakresie pracy;
- Niższa wartość tarcia (Fuel Economy około 1%);
- Niższa wartość odparowalności Noack = niższe koszty, ponieważ dolewki oleju nie będą już wymagane lub będą znacznie mniejsze;
- Większa trwałość oleju silnikowego RAVENOL USVO® (mniejsze ulatnianie);
- Potwierdzony badaniami lepszy efekt oczyszczający;
- Ekstremalnie wysoka odporność na ścinanie, lepkość pozostaje stabilna w najtrudniejszych warunkach;
- Znaczne zmniejszenie ilości zanieczyszczeń (nagarów i osadów) powstających ze zużytych modyfikatorów lepkości;
- Lepsza pompowalność w niskich temperaturach = szybsze doprowadzanie oleju do smarowanych części nawet w bardzo niskich temperaturach, a co za tym idzie, lepsza ochrona silnika;
- Stabilne parametry między zalecanymi wymianami.
Właściwości:
- ultra-nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy do samochodów wyścigowych ze specjalnym dodatkiem uszlachetniającym w postaci wolframu i molibdenu
- wysoki HTHS, ekstremalna wytrzymałość na ścinanie
- niezwykle niska skłonność do parowania
- bardzo stabilny, doskonały wskaźnik lepkości
- bardzo dobre właściwości przy rozruchu na zimno
- bezpieczna warstwa smarna przy bardzo wysokich temperaturach roboczych
- znakomite właściwości myjące oraz dobre wchłanianie i rozpraszanie sadzy w oleju
- wysoka ochrona przed zużyciem, korozją i tworzeniem piany
Specyfikacje:
- API SN,
- ACEA C3,
- Licencja: API SN
- Aprobaty:
- MB-Aprobata 229.51,
- MB-Aprobata 226.5
- Renault RN0700/RN0710,
- BMW Longlife-04,
- VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01,
- GM Dexos 2 (Licencja Nr. D20583HI081),
- Porsche A40
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm:
- Ford WSS-M2C917-A,
- Partner Wyścigów: Nürburgring Tested, Hockenheim Premium Partner,
- Polecany przez Ralfa Schumacher’a
Parametry | |
Rodzaj napędu: | diesel |
Typ oleju: | syntetyczny |
Lepkość: | 5W40 |
Pojemność: | 4L |
Opakowanie: | Bańka 4L |
Specyfikacja producenta: | FORD WSS-M2C 917-A / GM DEXOS2 / MB 229.51 / PORSCHE A40 / RENAULT 0700 / RENAULT 0710 |
Klasyfikacja jakościowa: | C3 / SN |
Producent: | RAVENOL |
2024-06-29 19:28
Fantastyczny olej z efektem Wow !
Baza olejowa PAO/ESTER - dlaczego jest najkorzystniejsza dla silnika?
Jak obniżyć koszty eksploatacji pojazdu???
Jak często wymieniać olej?
Kompedium wiedzy o olejach - prosto i na temat!
Zwalcza tłuszcze i kożuchy