RAVENOL VMP 5W30 USVO BMW LL04 VW 504/507 MB 229.51
W ofercie | |
Sklep nr 1 Praga | |
Produkt znajduje się w ofercie tych sklepów, ale stany uzupełniane są co kilka dni więc mogą wystąpić chwilowe braki. Na pozostałe oddziały sprowadzany jest z w ciągu 2-3 dni. |
24-72h (dni robocze)
Pocztex punkt+Żabka: 14.95 zł
Kurier GLS: 16.95 zł
Kurier Pocztex: 16.95 zł
InPost Paczkomaty 24/7: 18.95 zł
Kurier Inpost: 25.95 zł
Kurier GLS Pobranie: 23.95 zł
Kurier Inpost Pobranie : 34.95 zł
Kurier zagraniczny GLS: od 29.95 zł
RAVENOL VMP 5W30 USVO BMW LL04 VW 504/507 MB 229.51 5L
Jest uniwersalnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym o specjalnym składzie na bazie olejów polialfaolefinowych [PAO] i technologii Low SAPS do nowoczesnych silników benzynowych i silników diesla z i bez turbodoładowania w samochodach osobowych i pojazdach transportowych o wydłużonych okresach wymiany oleju.
Bazuje na dodatkach o niskiej zawartości popiołu, przygotowanych specjalnie do zastosowania w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych i benzynowych w samochodach osobowych, na dodatkach o optymalnych właściwościach w fazie zimnego rozruchu, wpływających na niskie zużyciu oleju oraz obniżenie emisji substancji szkodliwych. Wydłuża żywotność filtra cząstek stałych DPF i katalizatorów trójdrożnych TCW. Opracowany w celu oszczędności paliwa w silnikach Euro IV i Euro V o normalnych i wydłużonych okresach wymiany oleju (możliwe do 50.000km lub 2 lata).
Dzięki sformułowaniu ze specjalnymi olejami podstawowymi osiąga wysoki wskaźnik lepkości. Doskonałe zachowanie przy rozruchu zimnego silnika zapewnia optymalne bezpieczeństwo smarowania w zimnej fazie pracy.
Nowa technologia RAVENOL USVO® to unikatowa formulacja olejów bazowych i dodatków, dzięki którym osiągnięto wyjątkowe właściwości olejów silnikowych wyróżniających się nieosiągalną wcześniej wysoką stabilnością w wysokich temperaturach, jeszcze lepszymi właściwościami w niskich temperaturach oraz ekstremalnie odpornymi na ścinanie.
Przewaga technologii USVO została osiągnięta poprzez zastosowanie w pełni syntetycznych olejów bazowych PAO bez stosowania modyfikatorów poprawiających indeks lepkości VI lub w połączeniu z użyciem wysokiej jakości ekstremalnie odpornych na ścinanie polimerów.
Fakty USVO :
1. Znakomita ochrona silnika w pełnym zakresie pracy;
2. Niższa wartość tarcia (Fuel Economy około 1%);
3. Niższa wartość odparowalności Noack = niższe koszty, ponieważ dolewki oleju nie będą już wymagane lub będą znacznie mniejsze;
4. Większa trwałość oleju silnikowego RAVENOL USVO® (mniejsze ulatnianie);
5. Potwierdzony badaniami lepszy efekt oczyszczający;
6. Ekstremalnie wysoka odporność na ścinanie, lepkość pozostaje stabilna w najtrudniejszych warunkach;
7. Znaczne zmniejszenie ilości zanieczyszczeń (nagarów i osadów) powstających ze zużytych modyfikatorów lepkości;
8. Lepsza pompowalność w niskich temperaturach = szybsze doprowadzanie oleju do smarowanych części nawet w bardzo niskich temperaturach, a co za tym idzie, lepsza ochrona silnika;
9. Stabilne parametry między zalecanymi wymianami.
Specyfikacja:
ACEA C3
Dopuszczenia:
BMW Longlife-04, VW 504 00 / 507 00 (dla Europy i Ameryki Północnej), MB 229.51, Licencja: API SM Energy Conserving
Normy:
MB 229.31, Porsche C30 - Cayenne V6 (z wykluczeniem Chin) oraz Cayenne Diesel, Fiat 9.55535-S1, Audi/Volkswagen G 052 195 M2, G 052 195 M4, G 052 195 M6, BMW 83 21 0 398 507, BMW/Mini 83 21 0 398 508, Mercedes Benz 000 989 89 01 10, Chrysler MS-11116
Parametry | |
Rodzaj napędu: | diesel |
Typ oleju: | syntetyczny |
Lepkość: | 5W30 |
Pojemność: | 5L |
Opakowanie: | Bańka 5L |
Specyfikacja producenta: | 504/507 / BMW LL-04 / MB 229.51 / PORSCHE C30 |
Producent: | RAVENOL |
2021-10-21 16:27
Świetny olej! Czasem jednak warto trochę dopłacić
2021-09-13 16:48
Po prostu najlepszy!
2020-06-04 07:52
Ravenol VMP 5W-30 spełnia wymagania koncernu VAG (m.in. VW, Skoda, Seat) odnośnie serwisowania w trybie LongLife z normą 504/507, więc można nim serwisować auta na gwarancji, a ASO nie będą robić problemów, że olej niezgodny z zaleceniami producenta. Wybrane oleje Ravenol (w tym właśnie VMP) to jedne z nielicznych na PL rynku naprawdę "full syntetic" a nie hydrocrack "w technologii syntetycznej" (tzn. wg niemieckich restrykcyjnych unormowań... warto zaglądać na rynek DE jak tam klasyfikowany jest olej, który w PL ma na nalepce "full syntetic" a nie koniecznie nim jest - np. Motul w PL "full" a ten sam w DE "syntetic technology"... Motul musiał to od 1.10.2018 sprostować na rynku DE).
2019-11-16 01:52
Polecam przesiadłem się z Castrola na Ravenol i jestem bardzo zadowolony silnik ciszej pracuje ,zniwelowany pobór oleju .Produkt drogi lecz wart swojej ceny polecam
2019-04-12 21:29
Bardzo dobry olej w pełni syntetyczny. Najwyższa jakość i ochrona silnika. Jest poziom wyżej niż inne oleje znanych producentów produkowanych metodą hydrocrackingu.