MILLERS EE PERFORMANCE C3 5W40
W ofercie | |
Sklep nr 1 Praga Sklep nr 2 Mokotów Sklep nr 3 Bielany Sklep nr 4 Ursus Sklep nr 5 Wawer | |
Produkt znajduje się w ofercie tych sklepów, ale stany uzupełniane są co kilka dni więc mogą wystąpić chwilowe braki. Na pozostałe oddziały sprowadzany jest z w ciągu 2-3 dni. |
24-48h (dni robocze)
Kurier GLS: 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7: 0 zł
Pocztex punkt+Żabka: 14.95 zł
Kurier Pocztex: 16.95 zł
Kurier Inpost: 24.95 zł
Kurier GLS Pobranie: 23.95 zł
Kurier Inpost Pobranie : 34.95 zł
Kurier zagraniczny GLS: od 29.95 zł
Syntetyczny, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) do silników wymagających oleju o specyfikacji ACEA C3 5w40. Rekomendowany do samochodów z silnikami z pompowtryskiwaczami grupy VW, a także Lamborghini, Seat, Skoda, Porsche, GM, BMW czy Mercedes Benz.
Przeznaczenie:
ACEA C3, API SN, SM, SL, CF, BMW Longlife-04, Chrysler MS-11106, GM dexos 2, GM-LL-B-025, GM-LL-A-025, Fiat 9.55535-GH2, Fiat 9.55535-T2, Fiat 9.55535-S2, Ford WSS M2C917-A, MB 229.52, MB 229.51, MB 229.31, MB 226.5, Opel/Vauxhall OV0401547, Porsche C40, Porsche A40, Renault RN0700 / RN0710, VW 511 00, VW 502 00 / 505 01, VW 502 00 / 505 00, VW 500 00 / 501 01, marki azjatyckie.
Cechy i korzyści:
- wyższa moc i moment obrotowy dzięki wielokrotnie nagradzanej technologii niskiego tarcia NANODRIVE oraz estrów syntetycznych, wykorzystywanych do tej pory w profesjonalnych olejach do Motorsportu
- wydłużona żywtoność części oraz niższa temperatura pracy dzięki natychmiastowemu smarowaniu – technologia NANODRIVE
- olej idealny na eventy typu „track day”: zapewnia maksymalną ochronę i osiągi, a jednocześnie spełnia normy OEM, także pod kątem długości interwałów wymiany przy użytkowaniu w normalnych warunkach
- najnowsza technologia MID SAPS chroni zarówno silnik, jak i układy oczyszczania spalin, w tym filtry DPF i GPF, katalizatory SCR, zapewnia kontrolowany poziom sadzy oraz ochronę środowiska
Parametry:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,850
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…13,6 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…81 cSt
Indeks lepkości:…172
Temperatura krzepnięcia:… -45 C
Temperatura zapłonu:…220 C
TBN:…8 mg KOH / g
HTHS:…3,7 mPa s
O technologii NANODRIVE:
- technologia Nanodrive redukuje straty wynikające z tarcia w silniku, skrzyni biegów, układzie paliwowym
- niskie tarcie skutkuje obniżeniem zużycia paliwa
- niskie tarcie wydłuża żywotność części ruchomych w silniku, zwłaszcza chwilę po rozruchu
- redukcja kosztów utrzymania pojazdu: niższe zużycie paliwa oraz dłuższa żywotność
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o technologi NANODRIVE, kliknij tutaj.
Parametry | |
Rodzaj napędu: | benzyna / diesel / hybryda |
Typ oleju: | syntetyczny |
Lepkość: | 5W40 |
Pojemność: | 5L |
Opakowanie: | Bańka 5L |
Specyfikacja producenta: | 502.00 / 505.00 / 505.01 / BMW LL-04 / CHRYSLER MS-111-06 / FIAT 9.55535-S2 / FIAT 9.55535-T2 / FORD WSS-M2C 917-A / GM DEXOS2 / GM-LL-A-025 / GM-LL-B-025 / MB 226.5 / MB 229.31 / MB 229.51 / MB 229.52 / PORSCHE A40 / RENAULT 0700 / RENAULT 0710 / VW 500.00 / VW 501.01 |
Klasyfikacja jakościowa: | C3 / CF / SL / SM / SN |
Producent: | MILLERS OILS |
2022-02-28 07:43
Świetny olej używam do golfa 7 GTI , ciśnienie oleju zawsze w normie cicha praca silnika i mimo ostrego użytkowania temp. oleju nie wzrasta powyżej 115 stopni , nawet w upalne dni. Szybko odprowadza ciepło w nawet w zime gdy jest - pare stopni odpala jak na ciepłym natychmiastowe smarowanie i to słychać i czuć , nie ma mowy o odezwaniu sie łańcucha albo innych częsci mechanicznych silnika POLECAM!
2022-01-22 16:16
Olej Millersa EE jest bezkonkurencyjny nowa formuła jest jeszcze lepsza od poprzedniej , która moim zdaniem była już idealna . Silnik Skody 1,6 BFQ który należy do grupy olejożernych od początku zalewany był Motulem X-clean 5w40 trwało to około 8 lat . Średnio na 1000 km trzeba było dolewać około 100 do 200 ml oleju . Po przepięciu się na Millersa dolewka jest minimalna wychodzi około 200 ml na 10.000 km . Stara skodzina dostała nowe smarowidło i nagle odżyła . Silnik pracuje ciszej a w zimie jeszcze szybciej się nagrzewa . Polecam nawet do nastoletnich silników jak w mojej skodziance ,parę dyszek więcej ale poprawa nastroju właściciela gwarantowana :)))
2021-09-06 16:07
Bardzo dobry olej. Na poprzednim Castolu widać było ubytki pomiędzy wymianami, a teraz nic